О сервисе

Данный сервис оплаты регулируется соглашением между ЗАО НСК (торговый бренд Триколор ТВ) и ООО "ХАЙТЭК" N 99 от 1 сентября 2009 года. В соответствие с договором ООО "ХАЙТЭК" обладает правом использования бренда Триколор ТВ и логотипа Триколор ТВ.

Пользователям сервиса оплаты предоставляется услуга технической поддержки на период действия оплаты пакетов. Услуга технической поддержки включает изменение данных абонента перенос средств предоставление истории платежей реактивация доступа к услугам. Сервис технической поддержки включает все услуги доступные абонентам по тел. 8-800-500-0123, а также все услуги доступные абонентам при обращении к дилеру или в Центр обслуживания абонентов Триколор ТВ. Количество обращений абонента в период действия оплаты пакета не ограничивается. Обращение возможно через форму на сайте, по e-mail, whatsapp, viber, skype, telegram или по телефону в том числе в праздничные и в выходные дни.

Наша компания свыше 20 лет занимается обслуживанием и поддержкой абонентов Спутникового Телевидения. Техническая поддержка предоставляется абонентам в России и странах Евросоюза.

  

About service

This payment service is regulated by an agreement between NSC CJSC (Tricolor TV trade brand) and HITEC LLC No. 99 dated September 1, 2009. In accordance with the agreement, HITEC LLC has the right to use the Tricolor TV brand and the Tricolor TV logo.

Users of the payment service are provided with a technical support service for the period of validity of payment for packages. The technical support service includes changing the subscriber's data; transferring funds; providing payment history; reactivating access to services. The technical support service includes all services available to subscribers by phone. 8-800-500-0123, as well as all services available to subscribers when contacting a dealer or the Tricolor TV Subscriber Service Center. The number of subscriber calls during the package payment validity period is not limited. Contact is possible through the form on the website, by e-mail, whatsapp, viber, skype, telegram or by phone, including on holidays and weekends.

Our company has been providing service and support to Satellite TV subscribers for over 20 years. We serve subscribers in Russia and the European Union.